Wat is een normaal mens?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ooit een normaal mens gezien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zie niks anders

Het beste antwoord

Een normaal mens is iemand met drie oren:

Namelijk één links, één rechts en één in zijn hart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Het woord 'normaal' betekent 'volgens de norm'. Dus als een mens aan de algemene normen voldoet, dan is ie normaal.
13 jaar geleden
Die bestaat niet!

Maar als je er ooit eens één ontmoet, wil ik daarna graag van je weten, of dat beviel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bestaan die?

Er is een vraag:

Ooit een normaal mens gezien? En beviel hij/zij?

Wat is normaal? Wie bepaalt wat normaal is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Kijk hier maar eens:
http://www.goeievraag.nl/vraag/normaal-mens-ontmoet.9623
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij bent een normale mens, ik ben een een normale mens en de rest van alle mensen die op aarde zijn geplaatst en geboren.
Mocht er iemand een afwijking hebben, dan heeft dat niks met normaal en niet normaal zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn we allemaal. Of je nou pimpelpaars, slim of stinkt en alle dagen soep van aardpeer drinkt, we zijn allen kinderen van de aarde. En hartstikke normaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een normaal iemand wil niet langer een mens zijn die altijd anderen tracht te behagen en die dingen doet om liefde en aandacht te verdienen omdat dit hem nooit heeft bevredigd. Hij wil niet meer leven vanuit plichten maar vanuit zijn gevoelens. Hij wil stoppen met deze eindeloze strijd, namelijk vechten voor liefde en in afhankelijkheid leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ieder mens is normaal.al weten we dat zelf niet altijd,..en dat is jammer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna niemand is normaal wat het dus normaal maakt om niet normaal te zijn. Er komen niet zoveel gemiddelde mensen voor als mensen die niet gemiddeld zijn. Niemand is het zelfde dus niemand is normaal. Maar omdat anders zijn normaal is is iedereen normaal, als je begrijpt wat ik bedoel (wat de meeste wel doen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IEDER mens is uniek,maar een normaal mens bestaat niet,wij hebben allemaal vreemde en abjecte eigenaardigheden,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal is de norm van allemaal. Dus diegene die daaraan beantwoordt zou normaal moeten zijn.

Nochtans denk ik dat juist zo'n persoon zo anders is dan de doorsnee mens..dat die persoon eigenlijk het best als abnormaal kan worden bestempeld.

Mogelijk kun je hier iets mee.

Gr. Ton