- Push-ups doen met je handen redelijk dicht bij elkaar
Met gewichten in de handen je handen naar voren halen

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie even hier: http://forum.bodynet.nl/oefeningen/30977-borst-oefeningen-voor-thuis.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Push-ups zijn een mogelijkheid.
Dit traint borst en armspieren. Je kunt variatie in exacte belasting maken door plaatsing van je handen dicht bij elkaar of juist verder uit elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door gewichtjes te heffen. Opdrukken en opdrukken tussen 2 stoelen in. op iedere stoelzitting een hand en jezelf lager dan je handen te laten zakken. Ook je handen aan beide zijde van een deurpost zetten en net doen of je de deurpost verder uit elkaar drukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het makkelijkst (en het best) is om dit te doen door middel van opdrukken. Armen wijd uit elkaar doet vooral de buitenkant, armen recht de voorkant en de armen smal de binnenkant.
Niet overdrijven, goed afwisselen deze 3 standen en vooral niet elke dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem twee gewichtjes in je handen, ga op je rug liggen met je armen wijd naast je. Hef je handen met de gewichtjes omhoog en tik elkaar aan. Dit kun je ook nog moeilijker maken, dan moet je je armen halverwege 5 seconden stil houden in de lucht en dan pas naar elkaar toe brengen en aantikken. Hiermee ontwikkel je je borstspieren.