Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik doen? (zie uitleg)

Ik heb helaas een gigantische blunder gemaakt, bij een meisje van 12. Ik had haar een normale vraag gesteld maar een uitleg gegeven die haar niet beviel.

Ik heb nu zo'n shit gevoel, ik zou mezelf wel dood kunnen schieten.

Ik wil het goed praten, maar ik ben geblokkeerd op msn en hyves en kan dus geen enkel contact krijgen.

Maar ik wil ook dat gevoel kwijt en haar weer een normaal leven geven.

Wat kan ik nu doen?

(het gaat hier wel om iemand die ik ken, dus geen effect op mijn hulp die ik meisjes bied, ik heb er van geleerd en heb echt spijt)

Toegevoegd na 48 minuten:
IK BEN NIET VERLIEFD OP HET MEISJE!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
714
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een excuus aanbieden hoef je niet verliefd te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe oud ben je zelf?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Mss moet je hier even duidelijk maken wat de vraag en uitleg was, dan kunnen we wat beter reageren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
* Je zou d'r kunnen bellen
* Je zou bij haar thuis langs kunnen gaan
* Je kan bij haar school op haar wachten
* Je kan haar een brief schrijven
* Je kan er een sms sturen
* En volgens mij kun je op hyves wel priveberichten sturen, ook naar "niet-vrienden"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat haar een mooie bos bloemen bezorgen met een kaarte eraan waar een excuus op staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee opmerkingen:

1. Je vraag plus uitleg zal heus niet zo erg geweest zijn dat dat meisje geen normaal leven meer heeft. Die moeite om te zeggen dat het je spijt doe je dus omdat dat *jou* een beter gevoel geeft, niet omdat *zij* anders geen normaal leven meer heeft.

2. Ze heeft je niet voor niets geblokkeerd, ze is niet geïnteresseerd in wat je verder nog te melden hebt. Take a hint, in plaats van hier te vragen hoe je haar kunt stalken. Want hoe goed je bedoelingen ook zijn, dat is het als je omwegen zoekt om in contact te komen met iemand die daar niet van gediend is: stalken. Op die manier maak je het alleen maar erger.

Wat je wel kunt doen: ervan leren om hetzelfde niet te doen bij andere twaalfjarige meisjes. En ophouden met jezelf wel dood kunnen schieten, niemand heeft iets aan dat soort drama.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding