Aan zijn uiterlijk niet, maar wel aan zijn manier van handelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Soms wel. Soms kijk je iemand in de ogen en ziet een bepaalde wijsheid. Vooral bij kinderen kun je dat goed zien.

Maar in de meeste gevallen kun je aan iemand zijn uiterlijk niet zien of hij slim is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms, zie je iemand met bakken make-up op.
Een gezicht vol botox, dan weet je wel dat ie waarschijnlijk niet heel erg slim is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, bij sommige mensen is duidelijk te zien of zij slim zijn of niet hoor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, iemand kan wel doen alsof hij slim is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,alleen aan zijn manier van handelen. Maar verwar slim niet met intelligent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben hier nogal eens de mist mee in gegaan. Niets zo veranderlijk en verwarrender dan de mens.

Volgens mij is Adje ook best slim.....