ik heb een puist op mijn penis hoe krijg ik hem weg?

er zit rechts op mn peins sinds maandag een puist
nu komt er vrijdag een meisje langs en wil hem voor die tijd eigenlijk weghebben. want ik schaam me ervoor.
ik heb geen onveilige seks gehad recentelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.9K

Antwoorden (3)

onmiddellijk naar de huisarts. die kan een zalfje geven of behandelen. met een beetje mazzel is ie vrijdag weg. ik snap dat je je schaamt maar misschien toch gewoon zeggen voor je dingen gaat doen? als je recentelijk geen onveilige seks hebt gehad dan misschien wel eerder? onveilige seks is seks zonder condoom, dus dan ben je niet beschermd tegen SOA's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een aspirine fijnmalen..beetje water toevoegen en maak er een papje van..
op je puistje en weg is die morgen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een raar advies. Je weet toch helemaal niet hoe hij hieraan komt? -
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom een min. Hij zegt dat het een puistje is, dan kunnen we dat toch aannemen ipv er meteen een soa van te maken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je martine...een puist is een puist...en idd niet meteen een soa..ach ja!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een puist onderscheidt zich echt wel van allerlei enge ziektes. +
Ga naar de drogist en koop een tube trekzalf .
Smeer het erop en dan afdekken en de puist zal veel eerder rijp zijn .
Lees wel eerst de bijsluiter .