Is het verstand op als 16 jarige op te komen voor meisjes van onder de 12 jaar?

Op internet (vooral Youtube) zie ik dat volwassenen, jongere kinderen (ik let op meisjes) soms lopen af te zeiken.

Is het verstand om als 16 jarige deze Meisjes in bescherming te nemen.

Toegevoegd na 5 minuten:
De vraag is: Is het als 16 jarige jongen verstandig om meisjes van onder de 12 jaar, op internet in bescherming te nemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is jouw verstand op? Ik snap de vraag niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar heb je het over?????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, De vraag is: Is het als 16 jarige jongen verstandig om meisjes van onder de 12 jaar, op internet in bescherming te nemen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom schreef je het niet gelijk goed dan ???
nou die meisjes zullen er geen behoefte aan hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ziek en mijn gedachten zijn er ook niet helemaal bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ziek!!
beterschap
maar bemoei je maar nergens mee
beter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je. Ik zal me er niet meer mee bemoeien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marion,de jongen bedoelt het goed hoor!Hij bedoelt precies dit soort kattige reacties zoals die van jou.onnodig scherp zoals jij wel vaker doet.Misschien dat je daarom ook zovaak je avatar wijzigt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@mayFlower zulk soort reacties bedoel ik inderdaad, jonge meisjes zijn daar denk ik gevoeliger voor, en dus neem ik ze daarvoor in bescherming. Verder wil ik echt niks met die meisjes, alleen maar helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor ik hou van wijzigingen
ik bedoel het niet kwaad met hem
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@marion61
ik denk dat ze wel begrepen dat je het niet kwaad bedoelde, het was denk meer een voorbeeld naar waar hij die meisjes voor beschermd. @draaiideur jij moet gewoon doorgaan met die meisjes helpen.

Antwoorden (6)

Hm.. Lastige. Je kan je ook afvragen wat deze 12-jarige op het internet te zoeken hebben. Wellicht veel beter om deze meisjes te adviseren voorzichtig te zijn, en 'betere' sites op te zoeken die beter geschikt zijn voor kinderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk je wilt verder niets. Het is juist lief om zorgzaam te zijn voor je medemens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zit jij op sites waar ook meisjes van onder de 12 zitten??????

Raar.

Als je iets ziet wat niet de de beugel kan moet je de link doorsturen naar de politie, of school of de ouders van diegenen die lastig gevallen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het erg goed van je en we zouden meer van zulke mensen moeten hebben .Je bent een echte (heer)en die zijn er veel te weinig.Ga zo door!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom nu weer een -. het is toch een (goed) antwoord op de vraag
Van de betreffende 'volwassenen' is het zeer onvolwassen om zo met jonge meisjes om te springen.

Hiermee geven ze duidelijk aan tot welk (laag) niveau ze behoren.

En natuurlijk neem je het in eerste instantie op voor die meisjes..maar

Daarna kun je ze beter adviseren een veiliger plekje op het internet te zoeken.

Wellicht moet ik hier zeggen: Een minder gevaarlijk plekje want vooral jonge onschuldige meisjes lopen grote gevaren op dit medium.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het erg vriendelijk van je. Je kunt wat mij betreft gewoon doorgaan met die meisjes te waarschuwen voor vervelende lui op internet. En inderdaad: adviseer ze om geen gekke filmpjes van zichzelf op youtube te zetten, hun hyvesprofiel af te schermen en meer van dat soort dingen.

Eigenlijk is dat natuurlijk de taak van de ouders, maar die weten niet altijd alles en meiden van 12 denken vaak dat ze meer weten, dan ze in werkelijkheid doen en er zijn een hoop ouders die helaas geen idee hebben wat hun kinderen op internet uitspoken.