Zijn mannen die kalend zijn verstandiger dan mannen met veel haar? Is dat zo?

Ik hoorde vandaag iemand zeggen
waar geen haar zit,zit verstand!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik ben kaal en heel verstandig. Dus ik kan jou bevestigen dat het zo is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahhahah ok dus ook mijn man heeft dan verstand .....ik merk er ander niks van hahaha +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb een goeie vriend met veel haar en die is heel onverstandig. Dus nogmaals het bewijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat er toch wel iets van klopt

Andere antwoorden (10)

Dat is natuurlijk als grapje bedoeld. Haar zit aan de buitenkant van de schedel. Beetje raar gezicht als daar plotseling hersenen zouden verschijnen i.p.v. haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat maakt allemaal niks uit.
Kaal of een bos met haar,je moet nooit iemand onderschatten wat verstand betreft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor!De hoeveelheid haar heeft niks te maken met de mate van intelligentie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, de vulling van haarzakjes heeft geen ivloed op het iq of eq
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat maakt niet uit, het is gewoon domme grappenmakerij van mensen zonder of bijna geen haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, kalende mannen zijn niet verstandiger dan mannen met haar. sommige manen zijn beter af met haar, dat staat dan beter, en anderen zien er prachtig uit met haar.
het verstand zit em niet in het het haar maar meer in de hersenen, en dan ook nog of die gebruikt worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk is dit een opmerking die gemaakt is door mannen met geen haar.In mijn beleving is dit iets hormonaals en heeft het niks te maken dat als je kalend bent niks te maken of je verstandiger zou zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, Einstein, Duisenberg, Copernicus, v Leeuwenhoek, Huygens enz enz waren allemaal erg slim en hadden allemaal lang haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor! Kaal zijn, blond etc zijn allemaal fabeltjes. He is ook niet genetisch bewezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, veel - of weinig haar heeft niets met verstand te maken. Dit gebruiken kale mannen als grap net als mannen met een buikje altijd zeggen dat goed gereedschap altijd onder een afdakje hangt.
amc