Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn mannen die kalend zijn verstandiger dan mannen met veel haar? Is dat zo?

Ik hoorde vandaag iemand zeggen
waar geen haar zit,zit verstand!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ben kaal en heel verstandig. Dus ik kan jou bevestigen dat het zo is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahhahah ok dus ook mijn man heeft dan verstand .....ik merk er ander niks van hahaha +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb een goeie vriend met veel haar en die is heel onverstandig. Dus nogmaals het bewijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat er toch wel iets van klopt

Andere antwoorden (10)

Dat is natuurlijk als grapje bedoeld. Haar zit aan de buitenkant van de schedel. Beetje raar gezicht als daar plotseling hersenen zouden verschijnen i.p.v. haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat maakt allemaal niks uit.
Kaal of een bos met haar,je moet nooit iemand onderschatten wat verstand betreft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor!De hoeveelheid haar heeft niks te maken met de mate van intelligentie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, de vulling van haarzakjes heeft geen ivloed op het iq of eq
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat maakt niet uit, het is gewoon domme grappenmakerij van mensen zonder of bijna geen haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, kalende mannen zijn niet verstandiger dan mannen met haar. sommige manen zijn beter af met haar, dat staat dan beter, en anderen zien er prachtig uit met haar.
het verstand zit em niet in het het haar maar meer in de hersenen, en dan ook nog of die gebruikt worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk is dit een opmerking die gemaakt is door mannen met geen haar.In mijn beleving is dit iets hormonaals en heeft het niks te maken dat als je kalend bent niks te maken of je verstandiger zou zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, Einstein, Duisenberg, Copernicus, v Leeuwenhoek, Huygens enz enz waren allemaal erg slim en hadden allemaal lang haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor! Kaal zijn, blond etc zijn allemaal fabeltjes. He is ook niet genetisch bewezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, veel - of weinig haar heeft niets met verstand te maken. Dit gebruiken kale mannen als grap net als mannen met een buikje altijd zeggen dat goed gereedschap altijd onder een afdakje hangt.
(Lees meer...)
amc
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding