Leuke dingen om te doen met je vriend(je)?

Gewoon thuis, dus geen uitjes. En dan dingen behalve zoenen ;) (wat we trouwens nog niet gedaan hebben, maar dat is niet belangrijk voor deze vraag ;) )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (9)

Schaken.

Toegevoegd na 5 minuten:
Koop een opblaaszwembadje en zet het in de tuin.
Ga dan samen loungen met een glas fris in je hoogsteigen zwembad.

Speel twister.

Praat met elkaar.

Maak samen muziek.

Schrijf samen een verhaal.

Speel videogames.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Speel een leuk spelletje!
Truth or Dare bijvoorbeeld;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een film kijken. Lekker eng, dan kun je tegen hem opkruipen, of romantisch om in de stemming te komen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elkaar ontdekken, kan heel spannend en anderzijds ook ontspannend zijn en je steekt er wat van op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
samen huiswerk maken
13 jaar geleden
Muziek luisteren, scrabbellen, mens erger je niet, auto van je moeder wassen, gras maaien,
Alles wat je anders alleen doet kun je ook samen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
der untergang kijken en proberen ook zo te acteren

Das is toch mein Will

Das ist ein befehl

etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
samen rondneuzen op internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe het 5 vragen spel. Enige regels, stel geen saaie vragen en niet dezelfde vragen. Stel dan omstebeurt een vraag. Zo bijvoorbeeld:

Jij: Wat is je favoriete vakantie land?
Je vriendje: euhhh, spanje
Jij oh wat leuk daar ben ik ook geweest blablabla (je hebt even samen een gesprek en dan is hij

Je vriendje: Lekker chillen op het strand of leren surfen?
Jij, lekker bakken in de zon
Je vriendje haha luie donder, en dan ben jij weer

Als je je gaat vervelen dan ga je samen wat eten maken of een taart bakken. Iets samen creeeren en er dan van genieten is heel leuk en romantisch.