Dat lijkt maar zo, ook ervaar je dat op dat moment als een vreselijke verdrietige en nare pijn.

Je voelt je gestrest en niet je zelf dat slaat op je ademhaling, ( net als hyperventilatie bijvoorbeeld )
de ademhaling wordt onregelmati, met horten en storen en diepe zuchten en dat kan heel vervelend voelen.
Deze zit vlak bij je hart en ook mede door de wisselende zuurstof toevoer zal je het ervaren als hartpijn.
Helaas moet pijn slijten, en zal je het op het ene en andere moment anders ervaren, maar het zal wel minder worden.
Deze gevoelens heeft iedereen wel in zijn leven, in verschillende stadia ( gebroken hart, verlies,etc nooit leuk maar zoals ze in de reclame zeggen: het komt wel goed schatje, ooit gaat het weer over en kan je er weer tegen aan, maar tot dan is gewoon onder vrienden en familie en er over praten het beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

omdat je er gevoelens bij had, anders kreeg je geen relatie en een mooie tijd.
een mooie vaas kapotgooien of moeten verkopen doet ook pijn,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat er ook een mooie tijd samen is geweest,
je verliefd was en je om die persoon veel gaf
als dat weg is heb je de herrineringen nog
en die doen pijn en dat voel je in je hart!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je je verlaten voelt en denkt dat je nooit meer gelukkig kan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je denkt dat je meest dierbare op dat moment kwijt bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt liefdesverdriet dat duurt effe,meestal na 2 maanden is het wel over.