Hoe kan ik veilig mijn bloed verdikken?

Tijdens het tattoeeren bloed ik te veel. Dit komt het eindresultaat niet ten goede, omdat de inkt niet blijft zitten. Heb geen enkel bloedverdunned middel gebruikt, zoals alcohol of pijnstillers.

Toegevoegd na 25 minuten:
De tattoeeerder heeft mij vertelt dat ik appelsap moest drinken van te voren. Maar ik was geinteresseerd naar meer dingen. Waarom bijvoorbeeld appelsap. En zijn er ook dinggen die je zou kunnen eten op de dag dat je getattoeerd gaat worden.

Toegevoegd na 5 uur:
Maar baal er van dat er alleen maar negatieve reacties komen in plaats van een fatsoenlijk antwoord op mijn vraag. De man die mij tattoeeert doet dit al jaren zonder klachten en datgene wat nu fout gaat ligt aan mijn lichamelijke reactie, dus mijn vraag is wat ik hier mee kan, en niet of het schort aan de kwaliteiten van mijn tattoe-boer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
18.7K

Het beste antwoord

je bloed verdikken op eigen initiatief is geen aanrader. wat wel zou kunnen werken is direct na het tatoeeren een blokje aluin natmaken en over de tatoeage wrijven. Aluin wordt al sinds jaar en dag gebruikt bij onder andere scheerwondjes. aluin zorgt er voor dat de haarvaten(die zitten oppervlakkig) zich vernauwen en er minder bloed door stroomt. dit werkt erg locaal en is daardoor niet gevaarlijk. het geeft je lichaam net even de tijd om zijn eigen stollingsproces op gang te brengen.

over vit. K:
vitamine K is essentieel voor je stollingsproces. als je antistolling gebruikt kun je de werking hiervan snel remmen met vitamine K. het zal bij een gezond iemand de stolling niet ineens sneller maken. bovendien zijn de doseringen vitamine K dusdanig dat je het niet red met een appeltje meer of minder. nodeloos gerommel met medicijnen is zowieso niet aan te raden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Behangsellijm eten.
Nee, zonder gekheid, dat is niet mogelijk zonder zware schade voor je gezondheid. Je maakt jezelf al lelijk aan de buitenkant, dat is wel genoeg.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord!
AWM
13 jaar geleden
Dat zal het zijn, riwa.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry Riwa, maar het verdikken van je bloed is onverstandig, zeker voor de reden die je aandraagt.
als het een prof is dan zou hij je adviseren appelsap te drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige wat marginaal zou kunnen helpen is zorgen dat je het koud hebt. of dat je arm goed koud is. dan is de doorbloeding ook minder. Of in elk geval minder hevig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oké
ik kan je goed advies geven
ik ben zelf een tattoo artiest!
ik heb een tattoo en piercing studio hier in italie
de reden van jou bloeden is dat de tattooartiest het machine te hard heeft staan
tattoeeren moet je zeker niet bij een leek laten zetten want
je moet weldegelijk veel kennis hebben van de huid van de persoon op wie je permanent een tattoo plaatst
in nederland zijn genoeg studio's die je zonder bloedverlies kunnen tattoeeren
beter wat meer geld uitgeven dat je veel plezier van je tattoo hebt dan bij een thuiswerker je huid voor de rest van je leven te laten verminken
Tattoeeren is een vak,geen hobby!!

Toegevoegd na 2 minuten:
correctie;
een tattoo moet je zeker niet bij een leek laten zetten......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de 3e keer voor een tatoeage? Dat zegt mij dus ook alweer genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het gaat om je huid als de machine te hard staat beschadig je de huid daardoor gaat het bloeden
en al l 3 keer al bent teruggeweest is niet normaal
door een tattoo maak je een wond
die huid raakt verstoord
door er alsmaar overheen te prikken word hij alleen maar dieper en dieper daardoor onstaat een driedimensionale tattoo die je ook nog eens kan voelen in plaats van zien
je vriend heeft misschien een dikkere huid maar ik blijf zeggen bezuinig niet op je lichaam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hallo ik wil niks
ik geef je alleen advies hoor!!!
jij stelde een vraag ik niet
vit. K
heb je bloedgroep 0?
dan vit. k