Is het normaal dat ik vergeetachtig word voordat ik in slaap val?

Meestal lig ik na te denken vlak voordat ik ga slapen. En op het moment dat ik echt slaperig begin te worden valt het me soms op dat ik ineens vergeten ben waarover ik nou een paar seconden geleden aan het denken was. Is dat normaal?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik weet niet of je last hebt van slapeloosheid maar als je daar last van hebt dan gebeurd het vaak dat je kortetermijngeheugen niet meer zo goed werkt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Jazeker is dat normaal. Je bent dan al bezig om in slaap te vallen maar keert om een of andere reden toch weer terug tot het stadium van nog wakker zijn. Het is geen vergeetachtigheid, maar het eerste begin van het uitrusten van jouw hersens.
Amadea