Hoe kan ik los gaan op een feest?

Meestal als ik bijvoorbeeld een schoolfeest heb dan sta ik altijd aan de zijkant. Ik kan nooit echt uit mijn plaat gaan op een feest.. hoe kom ik hier van af?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Ga met een groepje de dansvloer op. Dan voel je je al minder bekeken (want dat zal je probleem wel zijn).
Zorg dat je wat te drinken in je hand hebt, dan hoef je je handen niet zo te laten bungelen.
Wieg wat mee op het ritme van de muziek, kijk goed naar andere en probeer die na te doen. Praat onder het bewegen en ontspan! Dan komt het goed.

Wanneer er alcohol geschonken wordt kun je ook 2 drankjes nemen om wat losser te komen. Dan gaat het allemaal wat makkelijker. Niet teveel drinken want anders ga je misschien wel op de verkeerde manier los op de dansvloer..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik moet eerlijk zeggen, met alcohol op gaat het wel een stukje makkelijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer gewoon hetzelfde te doen wat anderen ook doen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle schaamte laten varen. Er niet over nadenken wat anderen zullen denken maar doen waar je zelf zin in hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet los kunt gaan op een feest, adviseer ik je om los aan te komen op dat feest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat kan helpen, is om je dit te bedenken: niemand kijkt naar jou. ze zijn allemaal veel te druk bezig met hoe ze zélf overkomen op anderen.

En als jij lekker uit je plaat gaat, zullen andere mensen hoogstens denken: durfde ik dat ook maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe maar net alsof je daar alleen staat met je vriendje