Totaal onjuist antwoord. De Internationale Proprietary Name is geen instantie en heeft niets bepaald. Er zijn veel middelen eindigend op -am in genoemde categorie maar dat is absoluut geen harde regel.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dus nee, je kunt niet stellen dat alle medicijnen die eindigen met -am slaapmiddelen zijn. Denk bijvoorbeeld aan Lariam, een middel tegen malaria.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Voor de duidelijkheid: de opmerking "Totaal onjuist antwoord" verwijst naar een antwoord dat er boven stond, maar dat inmiddels is verwijderd.