Hoe krijg ik tandpasta van mijn koortslip af?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K
ronron1212
6 jaar geleden
Gebruik voor je koortslip zovirax verkrijgbaar bij de drogist

Antwoorden (1)

Schoonmaken kan met alcohol (70%) met wattenstaafje of lauwwarm water met doekje.
Na afloop goed je handen wassen ivm eventuele besmetting op andere plekken, neem ook iedere keer een nieuw schoon doekje/wattenstaafje.

Andere mogelijkheden:
.kaneel er op
.gember, plakje erop houden
.knoflook, plakje erop houden
.aardappel, plakje wrijven
.scheutje alcohol, wattenschijfje deppen

Tip van de huisarts: andere tandpasta Sensodyne en Zendium

Toegevoegd na 2 minuten:
==> andere tandpasta voor je tanden, niet om er op te smeren!