Mijn ex doet anders tegen mij dan tegen andere meisjes. Hij praat ook oversekst tegen mij , wat wil hij nou bereiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hij wil met je neuken. Dat is ook het beste want dan kun jij hier tenminste niet bezighouden met het stellen van deze onzinvragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals ik het zie weet jouw ex zich geen houding te geven, en is dit een beetje stoerdoenerij.
Hij hoeft op jou geen indruk meer te maken, want jullie hebben al een relatie gehad. Op andere meisjes wil hij nog wel indruk maken en zal hij zich van zijn beste kant laten zien. Tegen jou maakt hij oversekste opmerkingen die waarschijnlijk verwijzen naar jullie gewezen relatie en die laten zien dat hij persoonlijk niet meer om je geeft en jou seksueel probeert te vernederen.
Wat hij hiermee wil bereiken is aandacht krijgen en verbloemen dat hij zich geen houding weet te geven.
Je kunt hem het beste gewoon negeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed geanalyseerd hoor, Gootje. Dikke plus!