Hoeveel druppelt een gemiddelde man na?

Hoeveel druppels urine verliest een man gemiddeld nadat hij staand plast, en daarna zijn penis leegknijpt of afslaat of wat hij er ook mee doet?

Laten we uitgaan van een normaal gezonde man van begin 30, dus geen nadruppelende oudere man, en geen prostaatproblemen.

Picture for question
Cryofiel
13 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Getver!
Wel een +......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb je de gemiddelde man weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
He, je hebt een foto van mijn papa Bokito gevonden?

Het beste antwoord

Dit is niet echt iets waar men mee te koop loopt, du ik verwacht niet echt dat je een goed onderbouwd antwoord zal krijgen. Mijn inschatting is dat het sterk zal verschillen, niet alleen tussen personen, maar ook binnen een en dezelfde persoon op verschillende momenten. Door de anatomische bouw, en de plaats van de kringspier op ruime afstand van de monding aan het einde van de penis is het onwaarschijnlijk dat er een man bestaat die nooit één druppel verliest. Aan de andere kant is de blaasinhoud van een man slechts 250-500 cc, dus twee liter is absoluut onwaar...
Na het leegknijpen van de penis en afschudden van de laatste druppel blijft er toch nog een stulje urinebuis over van enkele cm lengte, waar wel urine in zit, maar die niet bereikaar is voor 'leegknijpen' vooral niet bij wat dikkere mannen....
Ook als je plast met een (gedeeltelijke) erectie is het lastiger om alles eruit te krijgen.
Gaat het om meer dan enkele druppels per keer, dan zou ik het toch laten onderzoeken. Ook op jongere leeftijd komen prostaatproblemen voor, en die kunnen juist dan minder onschuldig zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

11 tot 12 druppels denk ik. - Ben persoonlijk zeer auditief ingesteld :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is van niets bij de een, tot veel bij de ander, kortom: heel erg individueel. Gemiddeld misschien 1-2 druppeltjes.

maar er zijn wel rijmpjes die iets anders vertellen:

No matter how you wiggle or dance
the last drop ends up in your pants...
13 jaar geleden
Bij mij 2 liter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, ik ben een gezonde man, van bijna 30 zonder prostaatproblemen.
Mijn gemiddeld druppelverlies bestaat uit 0 druppeltjes. Na het "leegknijpen/afslaan" maar ik 'em altijd goed schoon/droog met een wc-papiertje. Vervolgens knijp ik er nog een xtje goed in, zodat er echt geen druppeltje stiekem achter kan blijven. Resultaat: druppelloos door het leven! :-)