Elke avond last van misselijkheid en trillingen wat kan het probleem zijn?

Even extra info: Ik ben een jongen van 17! ;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb geen stress tenminste niet dat ik het weet!

Toegevoegd na 4 minuten:
2 dagen achter elkaar.

Toegevoegd na 19 minuten:
Wanneer ik iets eet lijkt het iets minder te worden maar daarna gaat het weer.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
Cryofiel
6 jaar geleden
Eetpatroon of leefpatroon veranderd?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
^Nope, ik eet hoe ik normaal eet...
Ritsuka
6 jaar geleden
Ben je meer gaan bewegen of slaap je anders?
Gaat het weg als je wat eet?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
^ ik ben niet meer gaan bewegen, slapen doe ik sowieso al lang en als ik eet gaat het fr weg daarna komt het weer...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
^ oeps fr moest even zijn.

Antwoorden (2)

Gezien de informatie die je later hebt toegevoegd, denk ik als eerste aan een probleem met de regulering van je bloedsuikergehalte. Dat zou dan betekenen dat er iets aan de hand zou kunnen zijn bij de alvleesklier of de lever.

Een andere mogelijkheid die me te binnen schiet is caffeïnegebruik - of het stoppen daarmee.

Als het om je bloedsuikerregulering gaat, kun je dat eenvoudig ontdekken via een bloedtest. Ga naar de huisarts (als je dat niet al hebt gedaan), en leg hem/haar je klachten voor. Geef daarbij zoveel mogelijk details: hoe erg is het, wanneer begint het, wanneer stopt het, hoe lang heb je het al, hoe en wanneer vermindert het wanneer je iets eet.

De huisarts kan jou veel meer vertellen dan wij. Succes!

Cryofiel
6 jaar geleden
Dit kan te wijten zijn aan medicijnen, allergieën, etc. Ga naar de dokter.