Wat moet je doen als je een meisje vraagt om haar te bellen en zij hier gewoon geen antwoord op geeft?

Ik ben verliefd op een meisje waar ik heel vaag contact mee heb, voordien hadden we wel 'iets' maar nu krijg ik de kans niet om haar te zeggen wat ik wil (en voel)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de vraag verschillende keren gelezen. Het meisje moet dus naar haarzelf bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, het is een onzinvraag. Ik wilde twee dingen aan de vragensteller vragen: ook als je niet zo goed bent in Nederlands, doe dan toch je best om begrijpelijk te zijn!! Ten tweede: stel deze vraag liever in de Tina of de Viva.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onzin om hier over te discussieren de kern van de vraag is overduidelijk. Ineke je hebt mij niet eens een vraag gesteld.
en als mijn vraag dan onzin is, ga dan ergens anders reageren lieverd.

Antwoorden (13)

Forget it!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is vervelend maar gewoon doorgaan met je leven. Heb net ongeveer hetzelfde meegemaakt. Weinig aan te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haar verder met rust laten.
13 jaar geleden
Ja het kan ook zijn dat ze eerst een beetje op je was .... maar dat haar hoofd er opeens niet naar staat meer....

Bijvoorbeeld als het bij haar thuis niet goed gaat.....en dan vergeet ze de leuke dingen in het leven........

50%kans dus dat het zoiets is en dat je een beetje geduldig moet zijn ....

Kan ook zijn dat het niet meer klikt hee? Dat gebeurd echt iedereen in het leven wel eens....

Ook kan het zijn dat de eerste keer de omstandigheden leuker waren .... bijvoorbeeld dat je haar sprak op zo een echt gezellig moment dat alles gewoon beter werkte....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze geen antwoord geeft is dat een beleefde manier om 'nee' te zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon denken geen hand vol,maar een land vol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze heeft even een rustpauze nodig,straks neem ze de foon wel op,zo niet

accepteer het en laat het rusten,genoeg andere

zoekt en beemer zal vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel haar zelf op. En vraag aan haar waarom ze je niet gebelt heeft. Alleen zo kom je achter het antwoord. Laat je het ons wel ff weten wat het was?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag heeft verschillende interpretaties:

1 je vroeg een willekeurig meisje om het meisje dat je leuk vind op te bellen en dat meisje antwoordde niet.

2 je vroeg aan het meisje dat je leuk vind dat ze zichzelf moet bellen en daar antwoordt ze niet op.

3 je vroeg aan het meisje dat je leuk vind dat ze jou moest bellen, maar antwoordt niet en je verwarde haar met mij

4 je vroeg aan een meisje om ''haar'' te bellen, maar die haar reageerde niet omdat je waarschijnlijk de verkeerde haar aan de lijn had. je hebt ongeveer 4 miljoen haren op je hoofd, dus dat gaat wel even duren

in dit geval ga ik voor 3 omdat dat het meest logische is.

zorg ervoor dat je geen stille hints gaat geven. wees duidelijk en misschien ook wel assertief. (vb.''waarom bel je me niet terug'')ga naar haar huis toe om dit proces persoonlijk te maken. als je haar in persoon opzoekt dan geeft ze meestal andere antwoorden dan over de telefoon. in ieder geval: veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze geen antwoord op geeft, dan is er verder geen nut achter haar aan te gaan. Stop er mee.
Zoek iemand anders.
Maak je je niet gek om...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf haar dan een briefje en zeg daarin wat je wilt zeggen..

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zegt ze: "Kom met een duidelijker signaal dat niet mis te verstaan is. Kom er echt voor uit of laat het maar".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas heeft het meisje dan toch echt geen zin in jou. Voor het meisje is het ook vervelend om steeds telefoontjes te krijgen waar je niet op zit te wachten. Richt je aandacht op iemand anders die er wel zin in heeft.