Hoe kan ik goed ademen m.b.v. de crocodile breathing methode als ik altijd een verstopte neusgat heb?

Ik ben allergisch voor huisstofmijt en heb daardoor altijd een verstopte neusgat.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Danny, dan is het zaak om je verstopte neusgat aan te pakken.
Koop een paar uien en leg iedere avond voor het slapen gaan een halve ui op je nachtkastje zo dicht mogelijk bij je hoofd.
De volgende morgen is je neus niet meer verstopt!
Ja, echt.
Dit is een van trucjes die echt werken.

Toegevoegd na 11 minuten:
Je kunt ook een paar druppels eucalyptusolie op je pyjamashirt doen of een zakdoek en naast je hoofd leggen, tijdens de nacht inhaleer je dit. Overdag kun je het ook toepassen.
In de bron nog veel meer tips:
https://www.optimalegezondheid.com/de-12-beste-tips-tegen-een-verstopte-neus/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Flixonase helpt goed, deze neusdruppels mag je dagelijks gebruiken. Wel alleen op recept te krijgen, via de huisarts of de KNO arts.