Wat kan ik als huis- tuin- en keukenalternatief gebruiken voor gewichten?

ik moet tijdelijk oefeningen doen met gewichten; ik sta nu te zwaaien met pakken appelsap, maar die liggen niet prettig in de hand.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Men neme een paar lange ouwe sokken. Men neme een boterhamzakje. Men vullen deze zakjes met zand...zakjes in de sok, en zwaaien maar.

Met water gevulde plastic flessen. Tip die ik van mijn fysiotherapeut kreeg.

stompkaarsen, maar die zijn misschien niet zwaar genoeg? een pak suiker of zout heeft minder scherpe hoeken. EN het beweegt niet. Sterkte met je oefeningen.

Met een netjes sinaasappels :) Dan heb je na afloop nog een gezonde versnappering ;) Ook 2 plastiek zakken gevuld met boeken oid zal goed gaan, daar zitten de handvaten iig al aan ;) Toegevoegd na 4 minuten: Met 2 netjes sinaasappels.

Zandzakken, de hersluitbare diepvries zakjes zijn hier heel geschikt voor, die sluiten goed af, in verschillende formaten te krijgen bij de Action.

Twee tassen met onbreekbare boodschappen, kan je ook makklijk lichter of zwaarder maken.

Neem twee boterhammen zakjes . Vul deze met klapzand.. Bind dicht.. Doe deze in twee washandjes... En naai deze dicht.. Je kan de zakjes zo licht en zwaar maken als je zelf wilt... Zo heb ik het ook gedaan.. Het voelt lekker in de hand en ik heb inmiddels mooie strakke armen gekregen ...

Een jerrycan, je begint met twee melkjerrycans die je vult met water, mocht dat telicht zijn dan ga je over op 5 liter modellen voor benzine. Je staat dan al met 10 kilo te zwaaien. Daarna kan je ze met zand vullen wat volgens mij nog zwaarder is.

Ik heb altijd plasti flesjes (halve liter) gebruikt gevuld met zand. Lekker zwaar (maar niet te ), en als ze vallen niet meteen een drama. Is dat te licht voor je dan zou je ze zelfs kunnen vullen met zand en daarna water ; dan kom je al snel op een kleine driekwart kilo, en ze zijn goed vast te houden. Toegevoegd na 1 minuut: Ik gebruikte overigens van dat witte vogelzand, dat in elke supermarkt en dierenwinkel te koop is. Makkelijk door een trechter te gieten ook.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100