Slaap je beter als je een hele dag in de verflucht hebt gestaan?

Rust je extra uit door alle verflucht die je hebt ingeademd en dat je lichaam meer moet herstellen, waardoor je dus dieper slaapt? Ik heb heel de dag deuren staan verven en heb geslapen als een spreekwoordelijk blok.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
6 jaar geleden
Je bent moe van de fysieke activiteit. Verflucht is ongezond om in te ademen, zorg voor voldoende ventilatie.

Antwoorden (1)

Nee hoor, dat heeft meer te maken met ongewone inspanning.
Een hele dag deuren verven is iets wat van je lichaam meer vraagt dan gewoonlijk. Hoofdpijn zou wel een reactie kunnen zijn.
Het dieper slapen komt gewoon omdat je erg moe was na een lange inspannende dag, lang op de benen staan en veel je armen gebruiken.