Hoe kan je jezelf op tijd naar bed sturen?

Elke dag neem ik het voornemen om op tijd naar bed te gaan en elke dag heb ik de volgende morgen spijt dat het wéér niet gelukt is. Het is 's avonds gewoon veel te gezellig, maar de wekker gaat wel om half 7. Gevolg: weer doodmoe op mijn werk verschijnen. Ik vind het fijn om 's avonds nog wat tijd voor mezelf te hebben. En ik leef 's avonds op. Tips?

6 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Och, Snuffel ik ken het probleem, mijn alarm (kookwekker) zet ik een uur voor mijn bedtijd aan en dan lig ik binnen kwartiertje toch wel in bed. Moet er aan toevoegen dat mijn leven 's nachts opbloeit, heerlijke stilte buiten eigen 'rust' en geen gezeur:)

De enige manier die ik ken is , Meer Discipline. Gewoon je zelf dwingen jezelf onder de duim hebben. Als het moet , dan moet het. Of wil jij je hele leven als een utigeknepen citroen in de schoonbanken of op je werk verschijnen? dat accepteer een werkgever niet heel, dus denk goed na wat het zwaarst weegt!!

Stel dat je nu om 2 uur naar bed gaat en dat blijkt nu dus duidelijk te laat om fit en uitgeslapen op je werk te verschijnen.

Het antwoord hierop is om een maand op tijd naar bed, bv 23 uur en om half 7 op staan, houd dit een tijdje vol en kom er achter of je dit nodig hebt en of het dus verwerkt. Duidelijk. gewoon utiprobleren.

Moet kunnen hoor, of een baan zoeken als nachtportier ::))
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Snuffel
6 jaar geleden
Gewoon niet piepen dus. Hup! Die van de uitgeknepen citroen is een goed beeld, zo voel ik me vaak.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Snuffel Ik las mijn antwoord en keek toen hoe laat ik antwoordde... dat was het antwoord op de taalfouten en manco's van woorden...moe, ik had al in bed moeten liggen; het bewijs:)