Welk tekort heeft men als de nagels vol streepjes staan en de lippen openbarsten ? kan het aan de voeding liggen ? iemand ervaring ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nagels; vitamine E gebrek en lippen vitamine C gebrek.

Als je ook last hebt van een doffe huid en dof haar dan moet het haast wel vit. gebrek zijn. Laat je even testen op vitamines.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Van de nagels zou een tekort aan nagellak kunnen zijn...vandaar de streepjes!
De lippen weet ik niet, nooit last van gehad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een belabberd antwoord. Antwoord dan gewoon niet als je het niet weet.
Het kan van alles zijn. Ga toch maar even naar de dokter, lijkt me het beste en dat is uiteindelijk de man of vrouwdie er voor opgeleid is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk aan een vitamine c gebrek.
Goede voeding, en vooral veel afwisseling zou dit kunnen oplossen.
Nog beter is het om even naar de huisarts te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opengebarsten lippen kunnen ook door stress komen. Streepjes in je nagels kunnen verschijnen als je je stoot of met kalk/zuivel te maken hebben, maar weet niet of dat een fabeltje is?