Hoe gaat dat met laseren?

Je kan je haartjes wegkrijgen met een laser, maar waar moet je dat laten doen? en hoeveel kost dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij verschillende schoonheidsspecialisten kun je dit laten doen. Vraag bij jou in de buurt na, en laat van tevoren een prijsopgave doen. Je zult minstens 6 a 7 behandelingen met een tussenpoos van een paar weken nodig hebben om blijvend effect te hebben, en als je blonde haartjes hebt zou ik er niet aan beginnen. Bij mij heeft het in elk geval niet geholpen. Per behandeling kostte het toen ongeveer 50 euro, en dat ging dan om haar op mijn kin. Ik ben nog steeds de vrouw met het baardje, helaas.

De techniek is intussen natuurlijk verder gevorderd, dus wie weet werkt het nu wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
anneliez
13 jaar geleden
misschien kun je electrisch laten ontharen, gaat wel langer duren, maar er zijn verzekeringen die dit ook vergoeden met verwijsbrief. (En de pijn valt mee hoor)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (2)

Bij een schoonheidsspecialst of huidtherapeut.
Het werkt het beste bij donkere haren.
Als je last van overbeharing hebt, is er na een doktersverwijzing de mogelijkheid om het via ziekenfondste doen
anneliez
13 jaar geleden
Er zijn speciale laserklinieken in ons land en ook sommige tattooshops bieden deze dienst aan. De prijs varieert behoorlijk. Goedkoop is niet altijd het beste in dit geval. orienteer eerst goed, voordat je met een partij in zee gaat.
AlphaLimaSierra