Als al die wonder middeltjes egt werken, waarom laten mensen zich dan nog opereren? (zie bijlage)

Er zijn allemaal reclames die zeggen zalfjes of pilletjes te hebben (tegen bijvoorbeeld; rimpels, cellulitis, afvallen, grotere borsten enz) als die echt werken, waarom laten mensen zich dan nog botox in spuiten, vet weg zuigen of siliconen zetten ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb jij hem soms gemaakt dan?

Het beste antwoord

Het is andersom: operaties werken zichtbaar (over het resultaat kun je discussiëren), smeermiddeltjes werken niet of onzichtbaar.
Maar operaties zijn duur, eng en controversieel, dan toch maar proberen met een smeermiddeltje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee hoor, geloof er niets van dat al die "geweldige" middeltjes werken. Lang leve de commercie. Mocht het wel zo zijn dan vergt enig resultaat veel tijd en dat willen/hebben we niet. Dus ja, medische ingrepen hebben een sneller resultaat. Helaas hangt daar wel een prijskaartje aan en is dus niet voor iedereen weggelegd, een potje zalf/cremepje daarentegen kan iedereen zich nog wel veroorloven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat die middeltjes dus niet werken, Meer valt er niet over te zeggen.
Ja, wellicht over het nut van het op laten trekken van je huid tot je schaamhaar in je decolleté zit, de risico's van dergelijke operaties en hoe het er na een tijdje echt belachelijk uit gaat zien, maar dat is een heel andere discussie. Maar 'de middeltjes' werken gewoon niet, of ze nu 2 of 200 euro een potje kosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hele cosmetica industrie is gericht op zowel vrouwen als mannen en poogt de indruk te wekken dat men er zonder de minste moeite of inspanning optimaal uit kan gaan zien..d.m.v. hun rotzooi.

Want al die zalfjes e.d. doen je meer slecht dan goed.

Ik vrees dat slechts operatieve ingrepen een snel resultaat kunnen bieden. Wellicht zelfs kunnen garanderen.

Aan een operatie zijn echter altijd risico's verbonden en daarom vind ik dat alleen in het uiterste geval tot een dergelijke ingreep moet (zou mogen) worden overgegaan.

Je hebt het dus bij het juiste eind: Die cosmetica rommel werkt echt niet.

Groetjes,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die middeltjes werken geen van allen. De wereld wil bedrogen zijn.
Ook het opereren helpt niet en gaat regelmatig fout.
Ook hierin wil de wereld bedrogen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is tot in den treure uitgezocht en getest, er is maar één conclusie; "die middeltjes werken niet! Al zouden ze wel werken, de meesten ziijn toch huiverig om pilletjes te slikken en crèmes smeren duurt zo lang voor je resultaat zou zien. Mensen hebben weinig geduld en willen het liefst direct resultaat zien.
amc
13 jaar geleden
Een wondermiddel is geen middel dat wonderen doet, maar het is een wonder als het überhaupt iets goed doet, laat staan dat het geneest. Reclame is een wondermiddel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is niet voor niets dat handige reclamejongens en -meisjes goud geld verdienen.
door op een handige manier onjuiste stellingen zodanig te verpakken, dat ze toch echt leuken, trappen veel mensen er toch altijd weer in en blijven ze produkten kopen, waar ze helemaal niets aan hebben. ga het bij jezlf maar na, gebruik je zalfjes en smeerseltjes? waarvoor? wat is het "probleem"? is het probleem met dat smeren opgelost? zo nee, dan ben je er dus ook ingetrapt, zo ja, dan is er echt een wonder geschied!