Ik heb wat donkere haartjes boven mijn lip. (waar ook een snor groeit) Hoe krijg ik dit weg? Ik vind het vreselijk!

Toegevoegd na 5 minuten:
hebben jullie vrouwen hier ook last van? en hoe lossen jullie dit op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Blonderen met jolen bleach van de douglas helpt echt goed ! https://m.douglas.nl/productbrand_930394.html?d=s&wt_cc4=marin_bid&wt_cc1=&mkwi_dm&pcrid=213762568517&pkw=&pmt=&trac=nl.01psh.goo.9976225783.906225768.45480676739.000000

Antwoorden (13)

epileren. De schoonheidsspecialiste kan het netjes harsen, maar gewoon epileren kan ook. Beetje bijhouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 x laseren en je bent het voor goed kwijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen paniek, dat hebben heel veel vrouwen, harsen of epileren is de oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan de haartjes bleken.. Spul hiervoor vind je in drogisterij of je laat het doen bij schoonheidsspecialist ..
Er zijn cremes te koop die het haar verwijderen (Veet voor het gezicht), maar dat kan je huid irriteren..
Scheren is af te raden vanwege stoppeltjes..
Als je donkere haartjes hebt, is de beste manier laser ontharen bij de schoonheidsspecialist.. Je kan eventueel een verwijzing aan je huisarts vragen ivm eventuele gedeeltelijke vergoeding van de behandeling..

En schaam je er vooral niet voor! Veel vrouwen hebben haartjes op de bovenlip, met donker haar heb je de pech dat het zichtbaarder is..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder geval NOOIT! scheren.

Ga een keertje naar de schoonheidsspecialiste en laat het harsen. Zij kan je vertellen hoe je het daarna het beste kunt bijhouden. Ze kan je leren om met een pincet te epileren.

Ik doe het al 30 jaar! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon ontharingscreme gebruiken, goed afspoelen met koud water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het er niet zo veel zijn, dan kun je ze voorzichtig er uit trekken met een pincet. Dat voel je wel, maar ze blijven dan ook wel een paar weken weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laten bleken is beter
want na harsen of uittrekken worden het er alleen maar meer en worden de haren ook wat dikker
de schoonheid specialist kan je de beste adviezen geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Aziatische landen (en ook oostblok) wordt een methode gebruikt met een touwtje. Pijnloos en doeltreffend. Een bekende van mij uit iran kan dit, zij was daar schoonheidsspecialiste. Geen idee waar jij terecht kunt maar misschien kun je googlen of gewoon rondvragen in je omgeving?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weghalen met een pincet,dan blijft het wel even weg en komt het niet in meervoud terug en ook niet dikker ofzo. Heksenhaar heeft iedere vrouw.. respect voor de vrager!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan het altijd harsen, het valt wel mee hoeveel pijn het doet, en het blijft een tijdje weg. je haar wordt er niet echt veel donkerder op. je kan natuurlijk ook naar de schoonheidsspecialiste gaan, maar dat is weer duurder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Epileren (als je tijd hebt), harsen (als je er tegenkan) of gewoon scheren (maar dan wel bijna elke dag).
Heb je er echt veel last van, dan kun je inderdaad overwegen ze elektrisch te laten epileren. Na een antal behandelingen is dat definitief, en vrijwel elke schoonheisspecialiste kan het doen.
Ik moet er eigenlijk ook eens werk van gaan maken.....ik modder ook maar wat aan met die rotsnor. Okee, het zijn maar vijf,zes haartjes aan elke kant, maar voor mijn gevoel ben ik soms net Tante Es.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de pincet weghalen , of met een touw.