Jeukende dijen, wat kan dit zijn?

Ik heb al een paar dagen ontzettende jeuk op mijn dijen. Ook jeuk op mijn armen en oksels, wat zou het kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Droge huid . Zo niet ga naar je arts
Ritsuka
7 jaar geleden
Nieuw wasmiddel?
Z512099
7 jaar geleden
E-sigaret ?
Cryofiel
7 jaar geleden
Zat ook aan een ander wasmiddel te denken. Of beestjes in bed... Maar kan ook een reactie zijn op de nakende lente, en/of op de bijbehorende pollen.

Antwoorden (1)

Neem een goede neutrale lotion, is misschien simpel: droge huid. Als je je al insmeert, een ander wasmiddel in gebruik genomen? eet je de laatste tijd iets bijzonders / anders dan normaal? kan een voedselallergie zijn.

Of inderdaad beestjes, in bed kan, maar ik denk eerder aan luizen of vlooien, laat je nakijken door iemand. Luizen op het hoofd (luizenkam/neten). Vlooien, rond je enkels vaak maar ook op andere plekken op het lichaam (ben je in een leegstaand huis geweest? heb je een hond/kat of ergens op bezoek geweest met huisdieren?)

Het is niet raar , wel naar, en het is geen schande, hoe schoner je bent hoe sneller en vaker je hier last van kunt krijgen. Echt!

Anders naar de huisarts.