Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er wel nut als je jezelf insmeert voor het slapen gaan?

Want er werken toch niet veel dingen als je slaapt? Dus wanneer is het dan beter om iets in te smeren?

Ik wil namelijk iets insmeren om mijn haargroei te bevorderen en vraag me dus af wanneer ik dit dus het beste insmeer.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
716

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

hoezo werkt er niet veel? je lichaam is juist druk bezig met herstel in je slaap. Net een artikel gelezen dat slaaptekort je ziek maakt, omdat je immuunsysteem dan minder werkt.
Je huid en haar zijn ook druk bezig met herstellen en vernieuwen in je slaap, iets wat je smeert word extra goed opgenomen.
Enige wat in de slaap minder werkt (maar nog steeds doorgaat) is je spijsvertering, die staat in de nacht op een iets lager pitje.
(Lees meer...)
Ritsuka
7 jaar geleden
Cryofiel
7 jaar geleden
Goed antwoord, waarvoor een +. Maar ken jij smeersels die daadwerkelijk de haargroei bevorderen?
Ritsuka
7 jaar geleden
Nee. Maar de hoofdvraag ging erover of 'iets' smeren wel nut heeft, en dat is wel het geval.
Haargroeimiddelen zijn mij niet bekend, ik weet alles dat van binnenuit voeden belangrijk is, maar dat is voor je hele lijf belangrijk. Gewoon gezond, genoeg, en gevarieerd eten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding