weet iemand wat deze rode vlekken zijn???

Ik heb sinds gisteravond rode vlekken op mijn hoofd ik ontdekte dit toen ik mijn make-up eraf wou halen gisterochtend zaten ze er nog niet weet iemand wat dit is of waar dit door komt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
allergische reactie?
Amadea
7 jaar geleden
Heb je een nieuwe soort make-up, zeep, wasmiddel of iets dergelijks in gebruik genomen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee het is ook geen allergische reactie want ik heb niets nieuws of verandert toch bedankt voor de moeite
Amadea
7 jaar geleden
Dan zul je ermee naar je huisarts moeten. Misschien dat een foto ons nog kan helpen om te suggereren wat het kan zijn, maar een arts die jou ziet kan dat beter beoordelen.
Pieterke
7 jaar geleden
Een allergische reactie kan ook optreden als je iets al langere tijd gebruikt. Zoals hierboven al gezegd zul je even naar de huisarts moeten.

Antwoorden (1)

kijk het nog even aan heb je een ander merk makeup? het lijken allergie plekken .