Chocolate Slim werkt dit echt?

Natuurlijk weet ik dat er geen wondermiddelen bestaan waar je niks hoeft te doen en alleen door dat in te nemen afvalt. Maar klopt het dat je door chocolate slim sneller kan afvallen, naast beter lifestyle, eten en bewegen. Heb nog nooit zon soort middeltje gebruikt en vroeg me af of dit echt helpt, echte ervaringen want die er bijstaan vertrouw ik nooit.
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.5K
Cryofiel
7 jaar geleden
Als iets klinkt alsof het te mooi is om waar te zijn... ...dan is het waarschijnlijk te mooi om waar te zijn.
Ritsuka
7 jaar geleden
ik kan niet eens de ingredienten duidelijk lezen op de website, wat raar.
Pieterke
7 jaar geleden
Je portemonnee is de enige die van die soort middeltjes afslankt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Geld klopperij
Niet kopen het is zeker niet lekker heb het een maand gedaan samen met mijn vriendin ben nog geen kilo af gevallen. Denk dat er veel mensen met mij eens dat het zeker niet lekker is in de 5 doosjes die ik heb gekregen waren er twee met aangebroken verpakking. Dat zijn menaen die het geproeft hebben en gelijk twrug stuurde. Nee dat wordt gewoon elke dag 30 minuten op de home trainer.

Het beste antwoord

Ik kan je zo al zeggen dat het niet werkt, het is een marketingpraatje.
Op de site zijn ze vaag over de samenstelling: http://chocolate-slim.nl/
"Chocolate Slim bevat een unieke combinatie van ingrediënten die gekend zijn voor hun afslankende eigenschappen. Elk van deze componenten is op succesvolle wijze gebruikt in een groot aantal andere gewichtsverliesbehandelingen. Chocolate Slim combineert hen allemaal om ongelooflijke resultaten te bereiken!"

Er zitten waarschijnlijk een stel vochtafdrijvers in, waardoor het lijkt alsof je snel gewicht verliest. Er staat ook dat het energie geeft, dus er zit hoogstwaarschijnlijk ook veel cafeine in. Dan ga je stuiteren, zweten, en krijg je hartkloppingen (als de dosis wat hoog is). Van extra bewegen en zweten val je ook wel af ja.

Ik zou het niet doen, je weet niet wat er precies in zit en in welke dosis. Dergelijke producten worden niet gecontroleerd zoals medicijnen, dus je kunt iets nemen wat gevaarlijk voor je is.
Ritsuka
7 jaar geleden
Cryofiel
7 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
thanks ga niet kopen nu ik het iemand zo hoor zeggen.
bespaart me een hoop geld:)

Andere antwoorden (3)

Je neemt die dure afslankmiddelen, welke maakt niet uit of het nu die chocola of iets anders is. En dat heb je net op en even later denk je: Ik heb zin in een appelflap, om maar iets te noemen. O nee toch maar niet doen, zonde van dat dure afslankmiddel. En je laat de appelflap staan, of je schept geen tweede keer eten op je bord. En zie, je valt af, want je moet dat afslankmiddel ook helpen door meer te sporten, dus dat ben je ook meer gaan doen. En zie je valt af. Maar als ik je een pot tumtum had gegeven waarbij ik zou zeggen: Elke dag een nemen en je valt af met een gezondere lifestyle en wat extra sporten, was je waarschijnlijk in de zelfde tijd even veel afgevallen
anneliez
7 jaar geleden
Er zit kennelijk glucomannan in deze shake. Schijnt wel wetenschappelijk bewezen te zijn om afvallen teweeg te brengen. Maar goed, het lijkt me niet realistisch om wonderen te verwachten van een shake of van welk afslankmiddel dan ook...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Chocolateslim is het zoveelste afslankproduct dat gouden bergen belooft. Het onderscheidt zich van de andere supplementen door de heerlijke chocoladesmaak. Je slankt af zonder dat je een dieet op na hoeft te houden. Om blijvend af te slanken zul je helaas wat meer moeite moeten doen dan slechts een chocoladedrank gebruiken.