Wat heb je als je je duim uit de kom kan doen en weer terug?

Het doet geen pijn als ik het doe hij schiet uit de kom als ik van alles beet pak maar het doet geen pijn ik kan hem zelf weer terug doen en kan hem zelf ook uit de kom doen en weer terug

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Dan heb je dat vermoedelijk niet alleen bij je duim maar ook bij andere gewrichten van jouw lichaam. En dat wordt hypermobiliteit genoemd en betreft een erfelijke aanleg. Het komt in wisselende mate voor bij 4 tot 7% van de Nederlandse bevolking, afhankelijk van geslacht, leeftijd en ras.
Amadea