Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb langs de linkerkant een knobbeltje onder mijn borst en bij de rechterkant niet wat is dit ?

Ik heb langs de linkerkant onder mijn tepel een knobbeltje en langs de rechterkant heb ik dit niet wat zou dit kunnen zijn ? Ik maak me hier namelijk wat zorgen over

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
847
Amadea
12 jaar geleden
Dat kunnen wij niet weten, tenzij iemand helderziend is. Ga naar je huisarts, die kan het onderzoeken en je vertellen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
komt dit niet doordat aan de ene kant het rib eronder zit en aan de andere kant niet? dan zit er wat hards onder en kan iets wat ook in de andere borst ineens zo aanvoelen
Ritsuka
12 jaar geleden
Kan ook een puistje zijn, maar ga naar de huisarts

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit is of een vetbultje of een ontstoken haarzakje / talgkliertje.
Kan op zich geen kwaad, wacht echter niet te lang met naar de dokter gaan, als het pijn gaat doen.
Het kan ook nog een steenpuist zijn.
Houd het in ieder geval goed in de gaten.

Suc6 ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je een jongen bent is het gewoon een hormoon dat komt door de puberteit. Anders ga je voor de zekerheid naar de huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je het kan verschuiven, hoeft maar een beetje te zijn, dan kan het een vetbultje zijn, is niet ernstig, maar ga voor de zekerheid even naar de huisarts, want zeker weten kan ik het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vader is dokter en die zij ookal zoiets bedankt
burgos
12 jaar geleden
Wil hij er niet naar kijken dan??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vertrouw je ons meer dan je vader??

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding