Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Pijn in linker eierstok en gevoelige tepels, is dat normaal?

Ik heb de laatste 3 a 4 dagen pijn in m'n linker eierstok en tepels.

Het begon overdag toen ik gewoon wat drinken wou gaan halen uit de koelkast en kreeg opeens een steek in m'n linker eierstokje maar ik dacht dat het niet zo erg was dus maakte ik me geen zorgen.
In de avond toen ik me klaar maakten om te gaan slapen merkte dat m'n tepels ook pijn deden en heel gevoelig waren
(wat ik normaal nooit heb)
De gevoeligheid van m'n tepels zijn nu al wat minder maar de steek in m'n eierstokje is er nog steeds

Weet iemand of dat dit normaal is?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het zou kunnen dat jij je eisprong voelt. Dat is lang niet bij iedere menstruerende vrouw zo, maar op zich is dat wel normaal. Als gevolg van de hormonen die daarbij vrijkomen kan het ook heel goed dat je gevoeliger tepels hebt dan anders.
(Lees meer...)
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan dat een week later komen na dat je ongesteld bent geweest?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Klinkt inderdaad als een eisprong en ja, dat kan je ongeveer een week na je menstruatie voelen.
Tip: gebruik een menstruatie cyclus app om je cyclus beter te kunnen volgen, dat kan een hoop inzicht geven
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik ben vandaag terug ongesteld (soort van) beetje bloed is dat slecht?
(Tweede keer in een maand)
Amadea
7 jaar geleden
Ook dat kan bij een eisprong horen. Een paar druppeltjes, waar alleen een inlegkruisje voor gebruikt hoeft te worden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding