Iemand een idee hoe ik mijn mama kan verrassen? ze is morgen jarig, en heb geen geld. -Zie extra uitleg-

Nou morgen is ze dus jarig
Ik ga om 4 uur in de nacht opstaan om alle slingers enzo op te hangen.
Maar ik dacht ook aan blaadjes ophangen aan de bomen op straat enz met 49 jaar en foto.
Nu het probleem dat ik wel de kabel heb van de printer maar de cd niet kan vinden!
Iemand ideeeetjes?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lief dat je je moeder wil vesrassen.
Alleen over dat blaadjes ophangen moet je misschien even heroverwegen.
Ik kan me voorstellen dat iemand dat helemaal niet op prijs kan stellen, en zelfs als beschamend kan ervaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gefeliciteerd Loenie!
En jij natuurlijk ook, trouwens, qilsepp.
paulus811
13 jaar geleden
Heerlijk zo'n vraag (ja, dat is welgemeend van deze eeuwige azijnpisser)! Om de printer te gebruiken trek je de kabel eruit en stopt 'm er weer in. Vrijwel altijd gaat de computer dan de nieuwe hardware installeren en kun je deze gebruiken zonder cd. Start vervolgens Excel of Word op en gebruik de optie 'Wordart' om een mooie affiche te maken. Maakt niks uit dat ze 49 wordt, want dat is veel origineler dan bij 50. Leuke dag morgen en van harte gefelicitaart! Dat geldt ook voor jou Loenie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@paulus het is een usb :P
paulus811
13 jaar geleden
qilsepp, juist een usb aansluiting zoekt vrijwel altijd de drivers op die nodig zijn voor de apparaten die je ermee aansluit. Zo niet, dan vraagt de pc of deze op internet moeten worden opgehaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@paulus hij vroeg helemaal niets:(
paulus811
13 jaar geleden
maar qilsepp, doet de printer het dan niet gewoon als je m aanzet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hij doet het alleen als je hem uitzet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet jou moeder nu jarig zijn! Van harte gefeliciteerd met je moeder en hopelijk hebben jullie een leuke dag met een bijzonder mooie verrassing voor je moeder!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben inmiddels 21 en mijn moeder vraagt altijd of ik een tekening voor haar wil maken, haha!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hah, dat vraagt mijn moeder mij altijd ook.
En op moederdag wil ze ook dat ik het moederdagliedje voor haar zing dat ik vroeger op de kleuterschool geleerd heb, haha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hebben jullie een leuke dag gehad qilsepp?

Het beste antwoord

Een bonnenboekje met 10 bonnen.

2 voor tafel dekken.
2 voor afwassen
2 voor stofzuigen
2 voor de keukenkastjes maken
2 voor een hele dag lief zijn

Deze kan je moeder inzetten wanneer ze maar wil, en wanneer ze een bon trekt, MOET je gehoorzamen!

Plak nog een een leuke foto van jou en je moeder op de voorkant, tadaa!

Dat is pas echt verwennerij voor je moeder! :-D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Ik zou een jaartje wachten...
Dan is ze 50!

En morgen gewoon gezellig alleen het huis versieren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mij persoonlijk lijkt het me niet echt leuk om dingen op straat op te hangen. Bij 50 kan ik me dat nog voorstellen maar misschien voelt ze zich oud met haar 49, het is natuurlijk ook niet iets wat je zo roept. Maar, ik ken je moeder natuurlijk niet persoonlijk dus dat is altijd moeilijk. wel kun je (als de printer het doet) zelf postertjes maken en overal in huis ophangen, gewoon met leuke grapjes of mooie foto's. Dan kun je volgend jaar lekker uitpakken als ze 50 wordt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik persoonlijk zou het verschrikkelijk vinden als iedereen, bekend of onbekend, mijn hoofd op straat zou zien hangen met de boodschap dat ik jarig was. +
Wat denk je van een lekker ontbijt op bed met een vers gezet kopje thee/koffie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
qilsepp,

Moeders willen eigenlijk helemaal geen gekochte kadootjes, dus dat je geen geld hebt is echt niet erg.

Dat je heel vroeg op staat voor die slingers is al super!

Je hebt vakantie he?
Misschien kun je een ontbijtje voor haar maken?
Ga je 't zingend bij haar op bed brengen.
En dan een dikke kus en een nog dikkere knuf terwijl je zachtjes in haar oor fluistert.. gefeliciteerd mamma.. en dank je wel.. voor ALLES!

Meid, ik weet zeker dat jij haar dan het allermooiste kado van die dag gegeven hebt.

Heel veel plezier morgen!

Gee

Vroeg je bed uit voor slingers... wow.. ze boft maar met jou!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amc
13 jaar geleden
Als moeder zijnde is dit helemaal mijn idee! +1
Bak zelf een lekkere taart voor je moeder!
Altijd een verassing.

Toegevoegd na 1 minuut:
(of maak - als je geen "taartspullen" in huis hebt - iets anders bijzonder lekkers, een fruitsalade ofzo)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je :)
amc
13 jaar geleden
Wél afwassen en opruimen niet vergeten hè?:)
Ik ken jouw moeder natuurlijk niet, maar die actie met die briefjes zou ik helemaal niet leuk vinden. Die dingen slingeren weken later nog overal door de buurt en bovendien heeft niemand er verder iets mee te maken dat ik jarig ben, behalve de directe buren en die weten dat toch wel. Dus: bedenk even of jouw moeder dat wel leuk zou vinden.

Wat dan wel?
Huis leuk versieren en een ontbijtje op bed. Je hebt vast nog wel ergens een eitje dat je kunt koken en als je nou niks bijzonders hebt voor bij het ontbijt kun je het ook leuk versieren met 'n paar bloemen uit de tuin. Zelfs gewone paardenbloemen staan leuk in een glaasje!
Een setje met tegoedbonnen voor klusjes die ze zelf niet leuk vindt. Haar stoel versieren (zó kinderachtig dat het weer leuk is). Een cd'tje branden met nummers die ze leuk vindt (of waarvan jij denkt dat ze ze leuk zal vinden).

Ik zou ook wat later dan 4 uur opstaan, straks denkt ze dat er ingebroken wordt... In een half uurtje hangt heel die slingerbende wel, hoor! Als je nu vast even kijkt waar de punaises en de elastiekjes zijn, zit je straks goed.
Succes en maak er een leuke dag van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je moeder een waarde bon geven om een keertje een lekker kopje koffie met gebak te trakteren.
Het feit dat je er zo mee bezig bent vind je moeder heel geweldig dat weet ik zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou een etentje voor haar kunnen maken.
dat jij een keer voor haar gaat koken en de tafel lekker gezellig aankleden.
je bent 15 dus je kan misschien wel wat lekkere dingetjes zelf maken of even een kookboek opzoeken.
ik kan me voorstellen dat dat morgen mischien niet zo uitkomt omdat jullie dan visite hebben maar maak zelf een soort uitnodigings kaartje met een datum en een tijd ofzo dat je dat dan gaat doen.
ik denk dat je moeder dat wel speciaal zal vinden
( als je tenminste een klein beetje kan koken)

dat van die dingen in de straat zou ik persoonlijk niet zo leuk vinden als ze dat bij mij deden. ( ik zou me doodschamen in de buurt ) hihi
maar ik ken je moeder ook niet natuurlijk
13 jaar geleden
Pak een groot vel papier en schrijf op waarom je zoveel van je moeder houdt en waarom je haar zo lief vindt, waarom je zo blij bent dat zij jouw moeder is.
Lijst het in of maak er samen met leuke dingen uit tijdschriften of foto's een prachtig kunstwerk/collage van.
Beter kado kun je niet hebben.
Een hele fijne dag en veel plezier samen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hele warme gemeende knuffel, en een heerlijk ontbijtje op bed, zullen van jouw moeder een hele gelukkige vrouw maken.
Daar kan geen geld tegenop.
Geniet van elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snachts zachjes ballonen in de kamer doen als wakker word is dat wel een verassing ...geld is bijzaak ..er zijn is voor je moeder al genoeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een tips, ik weet zeker dat je vandaag je moeder verrast hebt! Ik "als moeder" zou het SUPER vinden!! Een heerlijke dag vandaag! :)