Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is dit gewoon een onschuldige bloedneus?

Toen ik vanmorgen wakker werd merkte ineens dat ik een bloedneus had (wat ik nog nooit eerder had gehad) naarmate ik ging douchen was de bloedneus zo goed als verdwenen maar het slijm dat je opsnuift als je bijvoorbeeld verkouden bent was rood van het bloed, ook als ik hoest en ik tuf het uit zit er wat bloed in. Iemand enig idee wat dit is en wat ik ermee aan moet?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
591
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jij hebt mazzel.....ik lig op het moment dat ik deze vraag zie al sinds vrijdag in het ziekenhuis met een bloedneus......
Dit zijn gewoon de restanten bloed uit je neus/keelholte die je ophoest, als je neus niet meer bloedt is het klaar.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Klinkt als een gewone bloedneus. Nadat het bloeden is gestopt zijn natuurlijk nog niet alle restjes bloed uit je holtes weg. Dus dat er nog een beetje bloed met je slijm meekomt is normaal.
Houd het wel in de gaten dat het niet vaker gebeurt. Anders moet je even langs de huisarts. Die kan dan kijken of er een ader erg hoog ligt, waardoor je sneller bloed. En dat ook gelijk behandelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding