Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom hoor ik op die ene bepaalde plek een piep?

Ik heb altijd een soort piep in mijn oor op een bepaalde plek. dit is voor een supermarkt wat naast een bakker staat en tegenover een snackbar. Ik vind het erg vreemd want ik ben de enige die last heeft van die piep.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vreemd, want waarom hoor ik het dan wel en mijn zusje dan niet (ik ben 21 en zij is 19 jaar)
Thecis
10 jaar geleden
mosquito? Hoog frequente geluiden.
Vraag een nog jonger iemand of zij het ook horen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat is om jongeren die die piep horen te verdrijven. Alleen jongeren horen die piep. Als je iets ouder wordt "stompt" je gehoor voor hoge frequenties af.
Behalve kennelijk bij jou. (Of je moet 16 zijn.)
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Het zou goed kunnen dat ze daar een apparaat hebben hangen (De Mosquito) dat dat geluid maakt. Op sommige plaatsen worden wel eens apparaatjes opgehangen met een hoge pieptoon om zo hangjongeren te verjagen. Dit maakt een hoge pieptoon die over het algemeen door jongeren goed wordt gehoord en dus vervelend is. Soms kan het ook voor niet-jongeren vervelend zijn aangezien deze het geluid ook kunnen horen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding