hoe kan je je suiker velagen?

Gister had ik een vraag gesteld hoe kan het dat ik wallen heb maar wel goed slaap, maar dat bleek geen wallen te zijn dat mijn huid is ingetrokken toen heb dat gegoogled en stond er minder suiker binnenkrijgen en nu mijn vraag is er een manier dat je je suiker wat je op een dag binnenkrijgt kan verlagen?
Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is onwaarschijnlijk dat je suikerinname te maken heeft met wallen, je kunt beter je slaapcyclus aan passen. Zorg dat je minimaal negen uur per nacht haalt, hierdoor wordt de kans dat je wallen krijgt een stuk kleiner. En dan suiker, alhoewel het voedingscentrum geen maximumhoeveelheid aangeeft heeft het WHO(Wereldgezondheidsorganisatie) laten weten dat 25gr suiker per dag meer dan voldoende hoort te zijn.

Ja hoor: geen frisdrank, snoep koek, geen suiker in de thee, en je komt al een heel eind.

Eet geen suiker, eet niets waaraan je kunt zien dat er suiker op/aan zit, lees labels van voeding dan zie je de VERBORGEN SUIKER. Het is al gezegd , is ook een van de eerste dingen , frisdrank. Frisdrank is logisch, weet iedereen wel, barst van de suiker, maar er zijn zoveel voedingsmiddelen waarin je geen suiker of zout verwacht en dat het er wel inzit. Heel vreemd, omdat je in een zoet koekje geen zout verwacht bv. en in brood geen suiker (en zout). Veel wordt de laatste jaren gedaan aan smaak, om te voldoen aan de smaak van de klant worden zout en suiker in grotere mate toegevoegd waar dat vroeger niet het geval was. Gevolg is dat wij , de consument , veel meer , zelfs TEVEEL suiker en zout binnen krijgen tegenwoordig. Daarom moet je er op letten en niet meer zo maar iets eten of drinken. Als je dat doet , gewoon opletten , dan ben je goed bezig. Voedingsmiddelen met VERBORGEN SUIKER bv: (uit de bron) -yoghurt met een smaakje (5 klontjes per 100gr) -vruchtensap uit pak (beter verse vruchtensap) -ketchup (25% suiker) -woksauzen (suiker en glucosestroop) -saladedressing (30gr per 100ml) -pastasauzen (5 klontjes in 1 zak) Antwoord Natuurlijk let op wat je eet, maar vooral let op de VERBORGEN SUIKER, waar je dus eigenlijk geen erg in hebt, wat je eigenlijk helemaal NIET WEET. Vanaf nu weet je het wel en kan je het gewoon lezen op de etiketten, Water drinken , weinig/geen snoep/koekjes , halva jam , yoghurt met vers fruit , allemaal logisch, maar vooral die -----verborgen suikers--- dat zijn toch de boosdoeners, omdat je het niet weet, niet ziet! Succes!

Bronnen:
http://www.goodfoodlove.com/6-etenswaren-w...

Meer groente snoepen. Alles wat verpakt is daar zitten vaak stoffen in om het lekkerder te maken, zoals suikers. Maak zelf een lekker sapje van echte groente. Eet een appeltje tussendoor. In begin kan je moe erdoor worden omdat je lichaam aan suikers gewend is geraakt. Het kan zelfs zijn dat je hoofd gaat suizen en vreemd doet. Maar na een tijd raak je eraan gewend en voel je veel beter en sterker. Alsof je superman bent en de hele wereld aan kan. En dan zul je denken, had ik dit maar eerder geweten. Want je voel je daarna veel lekkerder in je vel zitten en kan ook je wallen weggaan. Maar voldoende slapen is ook belangrijk. 8 uur is gemiddeld nodig.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100