Bestaat er een soort van Lasering voor je ogen zodat ze je oogkleur kunnen veranderen???

Ik heb groen-grijze ogen. vroeger had ik blauwe ogen. Ik wil heel graag bruine ogen, en ik heb kleurlenzen. Maar die kan ik niet ALTIJD in. Ook niet met zwemmen. Er stond dat je je oogkleur niet kan veranderen, maar bestaat er geen Lasering voor je ogen ofzoiets. Dat ze je kleur veranderen. Ik hoop het echt. En nu ben ik wel nog jong. Maar later wil ik dat super graag. Ik hoop dat mensen mij kunnen helpen. Gr. een meisje die bruine ogen wil

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha groenblauwe ogen ha ha daar doen sommig milionairs een moord voor wist je dat niet ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgensmij heb jij een prachtige kleur ogen! ik zou er nog maar heel goed overna gaan denken..

Antwoorden (3)

Ja, zoiets bestaat wel. Er wordt dan een iris transplantatie uitgevoerd. Maar het is een zeer omstreden operatie, omdat het gevaarlijk is en de kans op infecties erg groot.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik denk niet dat het als cosmetische operatie wordt uitgevoerd. Het wordt bij hoge uitzondering gedaan bij beschadigingen aan het oog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meisje zoals ik hoor heb je prachtige kleur ogen.
Wees er trots op het is namelijk iets wat jou kenmerkt:)
als ze het over je hebben zal het zeker om je groen grijze ogen gaan geloof me tis best speciaal deze kleur combinatie.
later als je ouder bent zal je misschien zelf inzien dat je het wle mooi vind hoe dat je ogen nu zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vrees dat dat alleen mogelijk zal zijn door een tamelijk kostbare operatie die je zelf zult moeten betalen. Een medische noodzaak ontbreekt dan namelijk.

Als je blauwe ogen hebt, wees daar dan blij mee. Velen zouden dat ook willen, maar hebben die niet.
Kijk jezelf eens aan in de spiegel en zie hoe mooi je ogen eigenlijk wel zijn. Deze ogen horen gewoon bij je, net als je lippen, je neus, je handen, je voeten enz.enz.

Als je nu bruine ogen had en blauwe zou willen, is er misschien wel iemand die je een blauw oog of desnoods twee kan bezorgen. Maar dit is een grapje hoor.

Laseren bij de ogen vindt eventueel wèl plaats bij de ziekte retinopathie. Dit is een ziekte aan het netvlies die bij diabeten kan voorkomen en die tot blindheid kan leiden.

Groetjes,

Ton