Is het wel normaal als je je nooit verveelt?

Ik kan me herinneren dat ik me als kind/puber wel eens verveeld heb. Maar nu is dat nooit meer het geval. Ik verveel me nooit. ook niet als ik ergens lang moet wachten.
Is dat wel normaal?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, tuurlijk! Nu kan je alleen nog maar aan goeievraag denken, daardoor verveel je je niet! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, ik wil wel voordat het echt mooi weer wordt naar niveau 9. En dan zomerreces ;-)

Antwoorden (6)

Normaal of niet, het geeft aan dat je tevreden bent met je eigen gezelschap, en/of genoeg geinteresseerd in de omgeving om je tijd leuk door te komen.
Prima toch
anneliez
14 jaar geleden
Vervelen is hetzelfde als een klein beetje dood gaan. Dus is het heel normaal als je daar geen last van hebt.
Ik kom altijd tijd tekort en verveel me nooit, toch heb je mensen die dat wel hebben. Die zijn van het soort die ook niks te vertellen hebben omdat ze nooit wat meemaken.
Geef mij maar de mensen die van alles beleven en altijd wat te vertellen hebben, mensen die zich vervelen vind ik dus dodelijk saai.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik heb 2 maanden geen werk gehad toen verveelde ik me heel erg.
Maar voor die tijd toen ik fulltime werkte WOU ik dat ik me eens verveelde.

Volgens mij is het af en toe voor een korte tijd wel prettig om je eens te vervelen, maar op langere tijd kan het heel vervelend zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dan mis je het contrast en dat is nooit goed, zonder donker geen licht, zonder verveling geen vermaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen er nog geen internet was ong.15 jr terug verveelde ik me ook vaak,maar nu gaat er toch een wereld voor je open,je hebt toch 1001 dingen die je op internet kan doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou normaal in de zin van gek is het zeker normaal.
Het getuigd van een evenwichtige persoonlijkheid met veel intereses en een open kijk op de wereld en een zeker mate van belangstelling en rust.
Het is dus absoluut heel prettig en komt niet zo heel beel voor maar is wel normaal.