Conditie krijgen zonder te veel te rennen?

Ik ben een top sporter van softbal maar ik kan niet rennen ik heb een conditie van nul en ik haat rennen maar ik moet wel anders mag ik niet meer softballen dus heeft iemand een idee???

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hometrainer voor de tv zetten, goeie film van 2 uur opzetten, biertje erbij, nootjes en kaasstengels, etc. dan valt conditie krijgen best wel mee... Wèl blijven trappen!
Ritsuka
7 jaar geleden
alles waarbij je hartslag hoger word is goed.
voetballen, stevig doorwandelen, zwemmen, fietsen, etc
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een topsporter met een conditie als een tuinhek ?? Eén van de twee klopt dan natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En als ze nou de pitcher is...

Antwoorden (1)

Je krijgt ook een uitstekende conditie door te roeien, fietsen, steppen, touwtjespringen, et cetera. Elke doorgaande beweging die je zo lang mogelijk volhoudt is daar goed voor. Als jij werkelijk op topniveau sport zijn daar toch ook trainers bij betrokken? Vraag hen welke oefening jij het beste kunt doen op rennen na.
Amadea