Samsung Galaxy S II Wit, met 1 GB, per maand. Kan je dan dagelijks je mail,facebook,whatsappen,twitter en NU.nl kijken.Ong 1/ 1/2 per dag internetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Moet zeker kunnen, ik heb ongeveer hetzelfde internetgedrag en kom op 100 a 200 mbyte per maand. Je moet alleen niet te veel videos gaan bekijken of veel muziek gaan beluisteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Muziek mag natuurlijk. Zolang het maar niet via spotify is ofzo (zelfs dan kan je ze offline opslaan)

Andere antwoorden (2)

Ik heb ook de Galaxy S II, met 1 GB Databundel (vodafone).

Ik zit nu in mijn 1e maand, volop twitter, facebook, whatsapp, en internet matig gebruik.

En dan zit ik gemiddeld rond de 15Mb per dag, (x30 dagen is dat dus zo'n 450Mb.

Ik gebruik de social-media apps voornamelijk op het werk, thuis een stuk minder, en daar zit ik ook op de wifi.

Maar ik kom met de 1Gb per maand ruim uit, wat ik van te voren niet had verwacht, ik dacht dat ik rustiger aan moest gaan doen omdat ik hiervoor onbeperkt data had..

Misschien dat dit je een beetje beeld geeft.

1 Tip mocht je de Samsung hebben, zoek dan even in de market naar mb-meter van kpn, een superhandige app die je precies laat zien hoeveel je die maand al verbruikt hebt via je databundel, en wifi, alles wordt gescheiden weergegeven (werkt bij elke provider)

Ook kan je hier bij bijv 850mb een waarschuwing laten geven zodat je weet dat je niet zo heel veel meer over hebt.

Mvg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
super thanks!! heb tmobile overigens :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies? Nee, kpn geeft zelf al aan dat het niet 100% betrouwbaar is. Overigens gebruik ik de meter zelf ook en hij geeft een goede weergave
Het is handig om te weten om welke provider het gaat. De databundels zijn samen gesteld zodat de zaken die je noemt dagelijks op je telefoon te bekijken zijn. Dingen als YouTube, facebook, spotify gebruiken meer data, het word aangeraden om hiervoor een wifi verbinding te gebruiken. Van veel providers kan je tegenwoordig een app downloaden die je data gebruik per abonnementsmaand bij houdt zodat je deze in de gaten kan houden.