Wat voor (hardloop)blessure heb ik?

Ik loop sinds een paar maanden hard. Ik loop zn 2 a 3 keer in de week en ben inmiddels in staat om (van uitgeputte trappenloper) tot 10 a 15 km te lopen. Nu heb ik sinds 2 weken last van mijn voet en wel een de bovenkant een beetje tussen mijn middenvoet en voetwortel, als ik het plaatje mag geloven. Ik heb aangemeten hardloopschoenen dus daar kan het mijns inziens niet aa liggen.
Ik ben niet iemand die heel snel naar de dokter gaat dus misschien weet iemand hier of het een vaak voorkomende blessure is

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb wel eens een marsfractuur gehad van de vierdaagse, dat zie je als een rood pijnlijk knobbeltje daar boven op de voet. Het is een symptoom van een haarscheur in een voetbotje en het heeft even wat rust nodig om te herstellen.