Wat zijn deze witte puntjes op mijn voet ?

Hallo, ik heb al enige tijd deze witte puntjes op mijn voet maar weet niet wat het is en ze gaan ook niet weg. Volgens de dokter zouden het geen wratten zijn aangezien ik daar al voor behandeld geweest ben toen ik deze al had.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
17K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kunnen het littekens van verwijderde wratten zijn die heel duidelijk zichtbaar worden in je eelt ?
Want het ziet er toch wel een beetje wrat-achtig uit, en wratten KUNNEN gewoon terugkomen natuurlijk ; zij het dat het dan om een ander virus gaat.
Ritsuka
7 jaar geleden
Lijken haast wel mini blaartjes
fremar
7 jaar geleden
Te droge huid?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Flierefluitje, dat lijkt er idd goed op. Ik werd behandeld door de dermatoloog maar zij had er niets over verteld.

Antwoorden (1)

Hoi.. Volgens mij is het gewoon dode huid wat langzaam loslaat. Ik heb het ook en haal het af en toe weg met een voetenveil.