Hebben tweelingen dezelfde lengte penis?

Als ze een man zijn natuurlijk, haha

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
11.3K
Amadea
10 jaar geleden
Nee. Tweelingen hoeven niet gelijke lengtes te hebben. Vaak is het zo dat degene die in de baarmoeder boven lag en minder ruimte had kleiner is dan z'n tweelingbroer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het verschil is zeker kleiner dan bij twee random mannen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Fysiek meten, is weten...

Het beste antwoord

Niet per se. Eeneiige tweelingen beginnen met precies hetzelfde DNA, maar gedurende je leven wordt je DNA heel vaak gekopieerd. Hierbij ontstaan mutaties, veranderingen in het DNA. Daardoor zijn ook eeneiige tweelingen niet precies identiek.
Als de genen die penislengte bepalen niet zijn gemuteerd zullen de penissen van een eeneiige tweeling gelijk van lengte zijn. De kans is echter groot dat deze genen wel zijn gemuteerd, en dan is het dus niet zo.