Hoe laat je je neus kleiner maken?

Ik voel me best wel onzeker over me uiterlijk en wil weten hoe je je neus kleiner kan laten lijken (geen make-up).

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

Wil je weten hoe je je neus kleiner kan laten maken of kleiner kan laten lijken?

Dat laatste is te bereiken door de zaken eromheen groot te laten zijn of groter te laten lijken. Als je bijvoorbeeld je kapsel voller kan maken, trekt dat meer aandacht naar zich toe. Ook kan je een grote bril opzetten, die de aandacht van je neus afleidt.

Met plastische chirurgie kan je je neus kleiner laten MAKEN, maar dat lijkt mij een uiterste optie.

Toegevoegd na 24 minuten:
Je snor of je baard laten staan kan ook een optie zijn, maar zoiets staat niet bij iedereen, en je moet je hier ook comfortabel bij (blijven) voelen.
Antoni
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is dit echt alles? Zijn er echt geen andere tips om te voorkomen dat mijn neus groot lijkt ..
Antoni
7 jaar geleden
Ik kan op dit moment geen andere bedenken.