Wat voor een nut heeft een holling in een sigarettenfilter?

Een vriendin van mij rookte laatst een sigaret van Lucky strike. Nu zat daar aan de onderkant van het filter een kleine holling. Wat is hier het nut van? Het is niet online te vinden.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
25.9K

Antwoorden (2)

Dit filter is zo ontworpen om te voorkomen dat teer in aanraking komt met de mond van de roker, en het zou de smaak ten goede komen.
SimonV
7 jaar geleden
een hol filter is beter voor de gezondheid. Weliswaar miniem en niet bewezen maar voor Lucky Str