Mijn rechter evenwichtsorgaan is uitgevallen,ondanks MRI scans nog geen oorzaak ontdekt.HELP!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ wit , ben je bedlegerig en draait alles voor je ogen als je opstaat ?
Hoe ga je om met het uitvallen van een rechter evenwichtsorgaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan het een virus zijn dat je oor aan heeft aangetast ?

Het beste antwoord

Ik als leek kan je er niet heel veel over zeggen. En ik ben derhalve voor je op zoek gegaan naar mogelijke oorzaken.
Ik vond uituindelijk een site: ConsuMed die een kleine opsomming van de aandoeningen op dat gebied aangaf. Hieronder geef ik je die en hoop voor je dat er iets mee kunt.

Mogelijke oorzaken (o.a.)

- oor-aandoeningen (= otogeen)
- doorbloedingsstoornissen van het oor (= cardio-vasculair)
- verstoring van de functie van het evenwichtsorgaan (= vestibulaire apparaat)
- verstoring van de informatie-toevoer naar het evenwichtsorgaan
- neurologische aandoeningen van de hersenen
- psychische aandoeningen

Je ziet, er zijn noag wat oorzaken denkbaar. Ik zou zeggen, praat eens met je arts en vraag hem in welke richting zijn/haar vermoedens gaan.

Ik wens je een snel herstel toe en als je het weet mail het mij dan eventjes, ik ben er erg benieuwd naar.

Groetjes,

Ton
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een ( evenwichtig )antwoord van een in mijn ogen hartverwarmende man.

Andere antwoorden (2)

Dat is niet best. Wij kunnen je daar helaas niet mee helpen.
Ga naar Ziekenhuisforum.nl, daar kun je lezen dat het best lang duurt voordat je daaraan gewend bent. Sterkte.
14 jaar geleden
Welke hulp verwacht je hier?
Lees hier verder op internet en ga dan met je vragen
naar de specialist:
http://www.pmc-roosendaal.nl/content_93.asp

http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/473/evenwichtsorgaan-aandoening.html