Is een te kleine boxershort schadelijk?

Is het dragen van te kleine boxershorts schadelijk voor je penis?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
6.8K
ronron1212
7 jaar geleden
Als je penis klem zit is dat niet goed.

Antwoorden (2)

Als het dragen pijn veroorzaakt, is het (tijdelijk) schadelijk, dat klopt.

Een te kleine boxershort of te kleine andere onderbroek is overigens schadelijker voor de testikels en dan met name voor de spermaproductie: de testikels mogen niet te warm worden. Het is daarom verstandiger makkelijke, ruimzittende kleding te dragen.
Antoni
7 jaar geleden
het dragen van strak ondergoed is nooit goed,vooral bij mannen knijpt het alles af
met alle gevolgen van dien,je sperma kan er zelfs onder gaan lijden,verminderde zaadjes,enz,denk dat je nog jong bent en tuurlijk is het stoer om een strakke boxer te dragen,maarkoop 'm maar beter een maatje groter.
fremar
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bron vergeten?
http://www.dokter.nl/forum/penis-testikels/140645-te-strakke-boxer