hoe een ingeslikt voorwerp zelf verwijderen?

dit zal vast voor vele een rare vraag zijn, mijn vriend heeft als weddenschap een usb stick ingeslikt ( deze is wel heel erg goed verpakt ) deze zou theoretisch gezien via de 'natuurlijke' manier er weer uit moeten komen.
maar inmiddels zijn we 3 weken verder, en geen usb stick.
nu moet hij volgende week voor zijn werk vliegen, en ik denk dat hij niet mag vliegen omdat ze dit zullen zien en waarschijnlijk denken dat hij iets smokkelt ofzo. hij zelf denkt er vrij licht over.

heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hoe we z.s.m. die usb 'terug' kunnen krijgen??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als de stick niet te groot is zou je laxerend middel kunnen gebruiken,maar hou er wel rekening mee dat de stick ergens vast zit of schade kan toebrengen aan het spijsverteringskanaal.Laat dit aan de dokters over want zelf gaan experimenteren zou het alleen maar erger maken.

Als hij er na DRIE weken nog niet uit is, KOMT hij er ook vanzelf niet meer uit. Vermoedelijk kan het niet direct kwaad, maar zeker op de lange duur kun je beter niet met een vreemd voorwerp in je lichaam rond blijven lopen. Ik zou dus toch zo snel mogelijk hulp vragen bij de dokter, in eerste instantie om te zien of het ding er ECHT nog zit (weet niet hoe goed hij zijn ontlasting heeft doorzocht al die tijd), en zoja, een afspraak maken over of en hoe het verwijderd moet worden. En dat zou wel een een stuk minder grappig kunnen zijn dan het inslikken was.....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100