hoe blijf ik fit in de zomervakantie?

Ik ben keeper met voetbal, en wil mijn conditie een beetje bijhouden...
Maar wat kan ik nou het beste doen als ik geen voetbalveld in de buurt heb...

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als het puur om je conditie gaat, heb je veel mogelijkheden.
Je kunt hardlopen, stevig wandelen (eventueel in heuvelachtig gebied), zwemmen, fietsen.
Er is vast wel een sport die je tijdens de zomer kunt doen. Maar alles waarbij je actief bezig bent is goed voor je conditie op peil te houden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het beste wat je kunt doen is hetgene wat jij het leukste vind om te doen, en wat je vol kan houden tijdens de zomer.
Ritsuka
7 jaar geleden
Door in de vakantie veel sportieve activiteiten te ondernemen. Ga fietsen, wandelen, roeien, skeeleren, squashen, zwemmen, of wat er ook maar kan in de omgeving waar je naar toe gaat. Neem in je bagage een springtouw mee, dan kan je daar ook elke dag mee oefenen.
Amadea